کوچک ترین مقاصد گردشگری جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خوش آمدید برای نمایش بهتر وبلاگ لطفا از مرورگرهای فایر فاکس یا گوگل کروم استفاده کنید.

چه نوع شغلی را دوست دارید؟


آمار مطالب

:: کل مطالب : 269
:: کل نظرات : 133

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 3
:: تعداد اعضا : 170

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 1166
:: بازدید هفته : 1638
:: بازدید ماه : 2566
:: بازدید سال : 13715
:: بازدید کلی : 261550

RSS

Powered By
loxblog.Com

کسب درآمد از اینترنت

کوچک ترین مقاصد گردشگری جهان
ساعت | بازدید : 1164 | نوشته ‌شده به دست hamed224 | ( نظرات )


مالتا
 






جزیره مالتا با وسعتی در حدود 316 کیلومتر، از جمله مقصدهای شناخته شده در حوزه گردشگری جهان به شمار می آید که جاذبه هایی فرهنگی و تاریخی از انواع فعالیت های بشری را در خود جای داده است. در این جزیره کوچک اماکن متعددی همچون باغ ها، موزه ها، دژها و قلعه های باستانی که به دست شوالیه های «سنت جان» ساخته شده اند، دیده می شود و گردشگران می توانند سیاحتی به یادماندنی را در تورهای زمینی و دریایی این جزیره که مملو از آثار تاریخی است، تجربه کنند. 
 



 


از جاذبه های مهم مالتا، تفریحات دریایی آن است. وجود صدها خلیج و دماغه در این منطقه همراه با غارهای طبیعی متعدد، فضایی دلنشین را برای گردشگران مهیا کرده است.
 



مالدیو
 




مالدیو که کشوری متشکل از هزار جزیره است و وسعتی در حدود 298 کیلومتر مربع دارد، از بهترین سواحل گرمسیری جهان و به مقصد اصلی ماه عسل برای زوج های جوان مشهور است.

 آب های گرم و شفاف اقیانوسی این جزیره که منظره ای زیبا از حیات دریایی را نیز به تصویر می کشد، جاذبه ای منحصر به فرد را برای سپری کردن ایامی خوش برای گردشگران به وجود آورده است. شنا، ورزش های آبی و موج سواری ازجمله تفریحاتی است که گردشگران در آب های مالدیو به انجام آنها می پردازند.
 



 

 



سنت کیتز و نویس
 




کشور کوچک سنت کیتز و نویس حاصل پیدایش دو جزیره  آتشفشانی است که مساحتی 261 کیلومتر مربعی را در حاشیه دریای کاراییب به خود اختصاص داده است. از زیبایی های توریستی این کشور دو قسمتی می توان سواحل شنی زیبا، جنگل های باران زای پر آب، مخروط های آتشفشانی قله نویس و ایستگاه راه آهن زیبای سنت کیتز را نام برد.
 

 



جزایر مارشال
 




کشور 181 کیلومتر مربعی جزایر مارشال متشکل از جزایری زیبا، صخره های مرجانی و آب شفاف و روشن است که سالانه شمار زیادی از گردشگران از آن دیدن می کنند. از دیگر جاذبه های این منطقه کشتی های غرق شده متعلق به جنگ جهانی دوم است که غواصان بسیاری را به سوی خود جلب می کند. 
 


مرداب های زیبا، سکونتگاه و قبرستان سربازان، ارتفاعات دیدنی و گودال هایی که توسط بمب های هیدروژنی سال 1954 در این منطقه ایجاد شده است از جاذبه های گردشگری جزایر مارشال به شمار می آید.
 



لیختن اشتاین
 




کشور 160 کیلومتر مربع لیختن اشتاین را می توان تلفیقی منحصر به فرد از سنت و مدرنیته دانست. مرکز رسانه های هنری لیختن اشتاین ازجمله مناطقی است که می توان اطلاعات جامعی درباره مناطق گردشگری این کشور در آن به دست آورد. 

از جمله این جاذبه ها، اسکی در پارک پوشیده از برف «مالبی» است. مرکز تربیت عقاب، شاهین، قوش و دیگر پرندگان شکارچی نیز از دیگر مناطق توریستی این کشور به شمار می رود.
 



 



سان مارینو
 

 




جمهوری سان مارینو کشوری است که در شبه جزیره ایتالیا قرار دارد. از جاذبه های توریستی این کشور می توان به پیست برگزاری مسابقات فرمول یک، کلیسای سن پیترو و کاخ دولتی اشاره کرد. موزه شگفتی ها که خانه ای برای نمایش اشیایی عجیب و غریب از سرتاسر جهان است، از دیگر اماکن تفریحی این کشور محسوب می شود. 
 




آکواریوم بزرگ سان مارینو و موزه اتومبیل ها که بیش از 100 اتومبیل را در خود جای داده است در زمره پربیننده ترین جاذبه های توریستی این کشورند.
 



توالو
 




کشور توالو سرزمینی کوچک به وسعت 26 کیلومترمربع است که از صخره های مرجانی، جزایری کوچک و چندین مرداب تشکیل شده است. این منطقه توریستی از سواحلی زیبا برخوردار است که سراسر آن را ریف ها و نخل ها در بر گرفته و در برابر آب های کم عمق و عمیق آن سر برافراشته اند. این کشور محیطی منحصر به فرد دارد که بهترین و برترین دارایی آن به شمار می آید.
 

 

 



موناکو
 


کشور شاهزاده نشین موناکو در منطقه ریویرا در فرانسه که محدوده ای به وسعت 98/1 کیلومتر مربع را تشکیل می دهد، از جاذبه هایی زیبا برخوردار است. باغ عجایب موناکو که نمایشگاهی از گیاهان عجیب و متنوع است ازجمله این جاذبه هاست. از دیگر جاذبه های دیدنی این شهر می تنوان به تجهیزات دریانوردی به نمایش درآمده در موزه اقیانوس شناسی و مجسمه های مومی موجود در موزه مومی شاهزادگان موناکو اشاره کرد. تماشای ساعات جا به جایی نگهبانان کاخ «پلاس دو پاله» و بنای زیبای «تروفی دز آلپ» از دیگر جاذبه های توریستی این شهر به شمار می آید.
 



 



واتیکان

 








شهر وایتکان، کوچک ترین ایالت یا کشور استقلال یافته جهان است که حدود 800 نفر جمعیت دارد و مساحتی در حدود 44/0 کیلومتر مربع را در برمی گیرد. کلیسای «سن پیتر» که مشهورترین کلیسای کاتولیک های جهان است در این شهر قرار دارد. در جلوی این کلیسا، میدانی به همان نام وجود دارد که ستونی هرمی شکل در مرکز آن نصب شده است. کاخ واتیکان که مقر پاپ محسوب می شود زمینی به مساحت 14 جریب را اشغال کرده است. علاوه بر این جاذبه ها، بخشی به نام باغ های وایتکان در این محدوده وجود دارد که شامل کلیساها، ادارات، ساختمان ها، آبشارها و برج ها می شود.




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: مالتا مالدیو , سنت , کیتز , , و نویس , جزایر مارشال , لیختن اشتاین , سان مارینو , توالو , موناکو , واتیکان , ,
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: